خرید عینک آفتابی مردانه

ساخت وبلاگ
خرید عینک  Ray Ban
 

خرید عینک Ray Banخرید عینک Ray Ban

خرید اینترنتی عینک ریبن ( Ray Ban ) درجه یک با یک قیمت باورنکردنی عینک آفتابی ریبن از سری عینک های جدید هالیوودی می باشد که به تازگی وارد بازار شده و با استقبال زیاد جوانان رو به رو شد. امروزه عينكهاي آفتابي بويژه در ميان جوانان رواج زيادي يافته است اما متاسفانه در اغلب موارد از اين عينك ها به عنوان وسيله تزئيني استفاده مي شود و به همين خاطر در انتخاب نوع آن دقت كافي نمي شود همچنين عده اي عينك آفتابي را وسيله اي غير ضروري مي دانند ولي عينك هاي آفتابي داراي فوايد زیادی نيز مي باشند البته اگر درست انتخاب شوند ودر محيط هايي كه نور شدت زيادي دارد عينك هاي آفتابي به چند روش امكان ديد را بهتر خواهند كرد.

عینک آفتابی Ray.Ban معتبرترین مارک اروپایی می باشد که مورد استفاده اشخاص معروف جهان نیز می باشد و علاوه بر زیبایی چشمان شما را در برابر تمام مضرات حفظ خواهد کرد. برای خرید عینک جذاب Ray Ban  بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید.

 

 

توجه    توجه

عینک های ریبن کیفیت های متفاوت دارد

امکان دارد در سایت های دیگر عینک ریبن با قبمت پایین تر نیز وجود داشته باشد

پس مواظب خرید خود باشید و به دلیل ارزان بودن کیفیت پایین و بدون قابل استفاده خریداری نکنید

 

خرید اینترنتی عینک آفتابی Ray.Ban فقط 11500 تومان

عینک Ray.Ban معروف ترین عینک روز دنیا

با عینک آفتابی Ray.Ban جذاب شوید

قیمت 11.500 تومان

 

خرید عینک ریبن  خرید عینک آفتابی Ray.Ban

مشخصات محصول

 

قیمت 11500 تومان

عینک ویفری دودی

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک ری بان , فروش عینک ری بان , خرید اینترنتی عینک ری بان , خرید پستی عینک ری بان , خرید اینترنتی عینک ری بان , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 2785 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 19:09

خرید عینک پلیس مردانه
 

خرید عینک پلیسخرید عینک پلیس همراه با جعبه اصلی

خرید اینترنتی و پستی عینک آفتابی همراه با جعبه اصلی فقط و فقط 28000 تومان عینک آفتابی مدل پلیس از سری عینک های پرطرفدار فروشگاه می باشد این عینک با توجه به استاندارهای جهانی تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است عینک آفتابی برای جلوگیری ازصدمه دیدن چشم هاست نه برای اینکه روی سر و زیر چانه قرار بگیرد. تبلیغات متعدد شرکت های معروف عینک سازی که از حضور بازیگران و ورزشکاران معروف برای پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند بی تردید در گسترش مصرف این نوع عینک ها نقش عمده ای دارد. به هر حال این واقعیت غیرقابل انکار است که بیش از ۸۰ درصد افرادی که عینک آفتابی می خرند نه به قصد حفاظت چشم از آفتاب که به قصد پیروی از مد، عینک انتخاب می کنند و استفاده از عینک های نامناسب و غیراستاندارد می تواند عوارض بسیار بدی برای چشم به همراه داشته باشد . برای خرید عینک آفتابی پلیس بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید. عینک پلیس را همراه با جعبه و یک سال گارانتی معتبر خریداری کنید.

 

 

 

 

عینک پلیس اورجینال مدل S8180

عینك فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2011

 

تصاویری از عینک آفتابی پلیس مدل S8180

خرید عینک پلیس

خرید عینک پلیس

 

خرید عینک پلیس درجه یک  ( همراه با جعبه و کیفیت عالی )

خرید اینترنتی

قیمت 30000 تومان


 

خرید عینک درجه 2 ( همراه با کیف )

 

 

 

خرید اینترنتی

قیمت 14000 تومان

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک مردانه , خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه , خرید پستی عینک آفتابی مردانه , خرید اینترنتی عینک افتابی مردانه , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 3217 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 19:07

عینک ریبن طرح Cat
 

خرید عینک ریبن طرح CATخرید عینک ریبن طرح Cat

خرید اینترنتی و پستی عینک ریبن طرح CAT ویژه خانم ها و آقایان شیک پوش در صورت تمایل برای خرید عینک ریبن مدل کت بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد .

جنس لنز این عینک از شیشه ضد خش میباشد و از نظر پزشکی تائید شده میباشند. این عینک دارای uv 400 کامل می باشد در نتیجه علاوه بر زیبایی ، محافظت از چشم هارا در مقابل نور خورشید به خوبی انجام میدهد .

متاسفانه به این موضوع در ایران اهمیت خاصی داده نمیشود ولی ما به شما توصیه میکنیم حتما به چشمان خود احترام بگذارید چرا که تا پایان عمر به آنها نیاز دارید. و این نکته بسیار مهم است که عینک آفتابی دارای استاندارد کامل بوده و از چشمانتان محافظت کند. عینک آفتابی غیر استاندارد نه تنها از چشم محافظت نمیکند بلکه به چشم آسیب نیز میرساند. در صورتی که به دنبال عینکی ارجینال با کیفیت بسیار عالی هستید خرید این عینک را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

قابل ست با هر نوع لباس اسپرت

طرح ویژه سال 2012

 

قیمت فقط 11500 تومان

 

خرید عینک ریبن طرح CAT

خرید عینک ریبن طرح CAT

مشخصات محصول

 

قیمت 11500 تومان

عینک ویفری دودی

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک کت , فروش عینک کت , خرید پستی عینک کت , خرید اینترنتی عینک کت , خرید پستی عینک کت , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 3020 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 19:06

عینک آفتابی CARRERA حرفه ای
 

خرید عینک آفتابی حرفه ای CARRERAخرید عینک آفتابی مدل CARRERA ( حرفه ای )

خرید اینترنتی و پستی عینک دودی CARRERA با ظاهری متفاوت و بسیار شیک با خرید عینک CARRERA جذاب و به روز شوید!! طراحی این عینک به گونه ای است که به تمام صورت ها با هر نوع رنگ پوستی خواهد آمد و قابل استفاده برای آقایاتن و خانم ها می باشد.

عینک آفتابی CARRERA دارای UV متناسب و ملایم نیز می باشد جنس فرم این عینک از پلاست تقویت شده می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ظربه و رطوبت خواهد داشت. کیف و دستمال ارجینال نیز هدیه ما به شما مشتری عزیز می باشد.

عینک ارجینال CARRERA حرفه ای را فقط اط فروشگاه اینترنتی تک سبد خریداری نمایید . تصاویری از این عینک شیک در زیر امده است که می توانید قبل از خرید آن را مشاهده نمایید . برای خرید پستی و اینترنتی این محصول کافیست بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا در اسرع وقت برای شما مشتری عزیز ارسال گردد.

 

برای اولین بار در فروشگاه اینترنتی تک سبد

با خرید عینک حرفه ای CARRERA جذاب تر از همیشه شوید

با طراحی متفاوت متناسب برای چهره های مختلف

حتما این مدل ارجینال و شیک را تهیه کنید

ارسال سریع به سراسر ایران

همراه با کیف و دستمال ارجینال

با قیمتی استثنایی و باورنکردی

 

قیمت فقط 13800 تومان

 

خرید عینک آفتابی حرفه ای CARRERA

خرید عینک آفتابی حرفه ای CARRERA

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک کررا, فروش عینک کررا , خرید پستی عینک کررا , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 2428 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 19:00

فروش ویژه و به مدت محدود عینک ویفری شیشه شفاف 

 

فروش عینک ریبن ویفری

خرید عینک ریبن ویفری

خرید اینترنتی و پستی جدیدترین طرح کمپانی ریبن مدل ویفری که به تازگی به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین عینک های آفتابی تبدیل شده است . حتما شما نیز تا به حال این عینک را به چشم بازیگران معروف هالیودی و خوانندگان دیده اید .

شما می توانید عینک ویفری اورجینال را از همین فروشگاه به صورت مستقیم خریداری نمایید . خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند. باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.شیشه ها باید خاکستری، مشکی ، سبز ، زرد یا قهوه ای باشند.همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد. عینک ریین ویفری این امکانات را یکجا دارد . چشم شما را از هر گونه بیماری و مضرات دور خواهد کرد و محافظ چشم شما می باشد.

عینک ویفری قابل استفاده برای آقایان و خان ها می باشد که در رنگ های متنوع در فروشگاه اینترنتی تک سبد عرضه می شود . رنگ های مشکی و سفید از پرفروش ترین رنگ های انتخابی مشتریان بوده که شما نیز حتما یکی از این دو رنگ مد نظرتان است. در صورت تمایل برای خرید عینک ویفری بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید.

 

 

قیمت 12000 تومان

عینک ویفری فروشگاه های دیگر نیز با همین کیفیت عرضه می شود پس مواظب باشید گران نخرید

 

عینک ویفری ریبن RayBan پرفروش ترین عینک سال

در رنگ بندی متنوع و گوناگون

به همراه جعبه و دستمال مارک ریبن

 

 

فروش عینک ریبن ویفری

فروش عینک ریبن ویفری

 

.........................................................................................................................................


خرید عینک ویفری شیشه شفاف

خرید عینک ویفری شیشه شفاف

 

 

 

خرید عینک ویفری دودی

خرید عینک ویفری


قیمت 12000 تومان

برای خرید عینک ویفری دودی بر روی دکمه
خرید پستی زیر کلیک کنید

 
 

عینک ویفری دودی

خرید عینک ویفری شیشه شفاف


خرید عینک ویفری


قیمت 16000 تومان

برای خرید عینک ویفری شیشه شفاف بر روی دکمه
خرید پستی زیر کلیک کنید

 
 
خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک ویفری , خرید عینک ویفری شیشه شفاف , خرید پستی عینک,ویفری شیشه شفاف , خرید پستی عینک ویفری شیشه شفا , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 2529 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 18:59

خرید پستی عینک ویفری شیشه شفاف

 

عینک ویفری شیشه شفاف

 

خرید عینک ویفری شیشه شفافخرید عینک ریبن ویفری شیشه شفاف

خرید اینترنتی و پستی عینک ویفری شیشه شفاف با مارک RAY BAN با بهترین کیفیت برای خرید عینک ویفری شیشه شفاف فقط از همین فروشگاه اقدام نمایید تا این عینک با قیمتی زیر قیمت بازار به دست شما برسد.

عینک ویفری شیشه شفاف انتخاب اول هنرمندان محبوب شماست عینک ری بن ویفری با شیشه شفاف جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. این عینک فوق العاده شیک بوده و انتخاب اول هنرمندان هالیوود می باشد! از این عینک می توان در شب نیز استفاده کرد و همچنین شما می توانید شيشه هاي این عینک را با شيشه هاي طبی تعویض نمایید. پس همین حالا عینک ویفری شیشه شفاف را از همین فروشگاه خریداری نمایید.

 

تخفیف ویژه فقط تا پایان شهریور ماه

 

قیمت فقط 12000 تومان

 

آیا به دنبال آخرین مدل عینک های کمپانی ری بان هستید؟

عینک ویفری شیشه شفاف آخرین مدلی است که کمپانی ری بن وارد بازار کرده است

عینکی که هنرمندان محبوب شما آن را انتخاب کرده اند

عینکی زیبا با طراحی فوق العاده برای مهمانی های شبانه

عینک اسپرت ریبن ویفری شیشه شفاف برترین مدل 2012

 

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

خرید عینک ویفری شیشه شفاف

خرید عینک ویفری شیشه شفاف

خرید عینک ویفری شیشه شفاف

 

کارت گارانتی

 

کامات کلیدی : عینک ویفری طبی , خرید عینک ویفری شیشه طبی , فروش عینک ویفری شیشه طبی , خرید پستی عینک ویفری شیشه طبی , فروشگاه عینک ویفری شیشه طبی اصل , خرید عینک طبی ویفری , فروشگاه اینترنتی عینک ویفری ریبن طبی , عینک ویفری ریبن طبی , عینک آفتابی ریبن ویفری طبی , فروشگاه اینترنتی عینک ویفری طبی

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 2752 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 18:57

فروش ویژه عینک آفتابی مارک
 

عینک ریبن دسته فلزی RayBan

خرید عینک ریبنعینک مارک ریبن با دسته های فلزی مقاوم و طراحی فوق العاده زیبا عینکی که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد در سه رنگ مشکی نقره ای و طلایی مناسب برای آقایان و خانم های شیک پوش این عینک سال های سال از چشمان شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری خواهد کرد.

 

عینک ریبن دسته فلزی

( در سه رنگ مشکی نقره ای و طلایی )

دارای UV 400

به همراه کیف و دستمال به عنوان هدیه

رنگ مورد نظر خود را در قیمت پیغام ذکر کنید

 

قیمت 15000 تومان

دکمه خرید پستی عینک ریبن فلزی

 

خرید عینک ریبن نقره ای خرید عینک ریبن مشکی خرید عینک ریبن طلایی

 

***************************************************************************************

 

عینک ریبن ویفری

خرید عینک ویفریعینک ویفری ریبن پرفروش ترین کمپانی ریبن در فروشگاه اینترنتی تک سبد می باشد عینک ویفری ریبن به تازگی وارد بازار شده است و از استقبال فراوانی رو به رو شده این عینک با طراحی خاص بر تمام چهره ها می آید و ویژه خانم ها و آقایان شیک پوش است . در ضمت عینک ویفری ریبن دارای یو.وی 400 می باشد که چشمان شما را در برابر اشعه آفتاب محاقظت می کند. این عینک در رنگ مشکی به شما عرضه می شود.

 

عینک ویفری مشکی ریبن

دارای UV 400

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

 

قیمت 17000 تومان

دکمه خرید پستی عینک ریبن ویفری

 

خرید عینک ویفری

 

****************************************************************************************

 

عینک کاررا CARRERA

خرید عینک کارراعینک کاررا نام عینک آفتابی حرفه ای می باشد که به تازگی روی صورت اکثر بازیگران و خواننگان محبوب خود مشاهده می نمایید . فروشگاه اینترنتی تک سبد برای اولین بار اقدام به فروش عینک کاررا با کیفیت بسیار عالی به همراه کیف و دستمال کرده است شما می توانید از همین فروشگاه عینک کاررای خود را خریداری نمایید این عینک دارای یو. وی 400 می باشد . تصاویری از این عینک در زیر آمده است .


عینک جدید کاررا Carera با طراحی مدرن

انتخاب اول خوانندگان و بازیگران معروف دنیا

دارای UV 400

در رنگ مشکی و قهوه ای

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش ذکر نمایید

 

قیمت 13800 تومان

دکمه خرید پستی عینک ریبن فلزی

 

خرید عینک کاررا

 

*****************************************************************************************

 

عینک ریبن مدل CAT

خرید عینک کتعینک ریبن ریبن مدل کت با طراحی فوق العاده شیک مناسب برای آقایان و خانم های شیک پوش جنس لنز این عینک از شیشه ضد خش میباشد و از نظر پزشکی تائید شده میباشند. این عینک دارای uv 400 کامل می باشد در نتیجه علاوه بر زیبایی ، محافظت از چشم هارا در مقابل نور خورشید به خوبی انجام میدهد . در صورت تمایل برای خرید کافیست بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید. به همراه کیف و دستمال به عنوان هدیه!!

 

عینک ریبن طرح کت

در دو رنگ مشکی و قهوه ای

دارای UV 400

ارسال سریع به سراسر ایران

رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر کنید

 

قیمت 16500 تومان

دکمه خرید پستی عینک ریبن فلزی

 

 

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک آفتابی مارک , فروش عینک آفتابی مارک , خرید پستی عینک آفتابی مارک , خرید اینترنتی عینک آفتابی مارک , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 2567 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 18:54

ینک آفتابی زنانه CHANEL

 

خرید عینک زنانه CHANELخرید عینک آفتابی زنانه CHANEL

خرید اینترنتی و پستی عینک آفتابی زنانه طرح CHANEL با نازل ترین قیمت فقط 13500 تومان دارای UV 400 که چشمان شما را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می نماید . جنس بدنه این عینک از استیل ضد زنگ می باشد و طراحی فوق العادع شیک آن جذابیت شما را چندین برابر خواهد کرد.

این عینک در دو رنگ طلایی و مشکی به شما عرضه خواهد شد پس در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید . برای خرید عینک آفتابی زنانه CHANEL بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا سریعا برای شما ارسال شود.

ساعت زنانه مارک CHANEL از سری عینک های مارک و محبوب دنیا می باشد تصاویری از این عینک زیبا را می توانید در زیر مشاهده نمایید .

 

 

دارای کیف و دستمال مخصوص

ارسال سریع به سراسر ایران

دارای لنزهای استاندارد UV 400

 

خرید عینک زنانه CHANEL

خرید عینک زنانه CHANEL

 

 

قیمت :  13,500 تومان 

خرید عینک ریبن کت

کلمات کلیدی : خرید عینک آفتابی زنانه , عینک زنانه ارزان , عینک آفتابی زنانه ارزان , فروش عینک آفتابی زنانه , فروشگاه عینک آفتابی زنانه , خرید پستی عینک آفتابی زنانه , خرید اینترنتی عینک آفتابی , فروش اینترنتی و پستی عینک آفتابی زنانه , خرید آنلاین عینک آفتابی زنانه , عینک آفتابی زنانه مارک

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 3409 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 18:52

 

 

خرید عینک آفتابی دخترانهخرید عینک آفتابی دخترانه

خرید اینترنتی و پستی عینک آفتابی دخترانه با طراحی بسیار زیبا و شیک متناسب با تمام سلیقه ها ! این عینک آفتابی از سری عینک آفتابی های دخترانه پرفروش فروشگاه اینترنتی تک سبد می باشد که با قیمتی مناسب به همراه کیف و دستمال به شما مشتری عزیز عرضه می شود.

عینک آفتابی دخترانه Fadeiner دارای دو رنگ قهوه ای و مشکی می باشد در صورت تمایل برای خرید این عینک زیبا هنگام خرید رنگ مورد علاقه خود را نیز انتخاب نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد . ارسال روزانه فروشگاه تک سبد سفارش شما را سریعا به دستتان خواهد رساند .

عینک آفتابی دخترانه Fadeiner با طراحی ساده و زیبای خود متناسب برای تمام سلیقه هاست و از صورت خور زیبایی برخوردار است با خرید این عینک آفتابی جذابیت خود را دوچندان کنید. در صورتی که به دنبال هدیه ای زیبا و ماندگار برای همسر خود هستنید خرید ساعت دخترانه Fadeiner را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

پرفروش ترین ساعت دخترانه فروشگاه تک سبد

متناسب برای تمام سلیقه ها

ارسال سریع به سراسر ایران از طریق پست

پرداخت هزینه بعد از دریافت کالا

به همراه کیف و دستمال مخصوص

 

خرید عینک آفتابی دخترانه

خرید عینک آفتابی دخترانه

خرید عینک آفتابی دخترانه

 

قیمت 14.000 تومان

خرید کارت پستال سخنگو

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک دخترانه , خرید اینترنتی عینک آفتابی دخترانه , خرید پستی عینک افتابی دخترانه , روش خرید عینک آفتابی دخترانه , خرید پستی عینک آفتابی دخترانه , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 2528 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 18:51

خرید عینک آفتابی چنل CHANEL

خرید اینترنتی و پستی عینک آفتابی مارک چنل با کیفیتی بسیار عالی و درجه یک دارای فرم تمام استیل ضد زنگ و مقاوم فقط کافیست یک بار امتخان کنید . عینک آفتابی چنل CHANEL از سری عینک های استاندارد با یو وی 400 می باشد که چشمان شما را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت خواهد کرد.

با خرید عینک آفتابی چنل تفاوت را در بین دیگر مارک های عینک آفتابی احساس خواهید کرد . این عینک دارای مارک حک شده CHANEL بر روی دسته و لوگوی این شرکت بر روی بنده آن می باشد ! همان طور که می دانید عینک های مارک در بازار با قیمت های گزاف به فروش میرسند ولی شما در این فروشگاه عینک مارک CHANEL را به همراه کیف و دستمال فقط و فقط 18 هزار تومان خریداری خواهید کرد. در صورت تمایل برای خرید عینک آفتابی مارک چنل بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید تا سریعا برای شما ارسال گردد . درحال حاظر این عینک به تعداد بالا در فروشگاه موجود می باشد .

 

عینک آفتابی مارک چنل CHANEL مدل S-1540

دارای کیف و دستمال مخصوص

ارسال سریع به سراسر ایران

قابل استفاده برای آقایان و خانم های شیک پوش

ساخت کشور ایتالیا

 

عینک آفتابی چنل

عینک آفتابی چنل


عینک آفتابی چنل

مشخصات محصول

قیمت :  18,000 تومان
 

 

قیمت 18.000 تومان

خرید کارت پستال سخنگو

خرید عینک آفتابی مردانه...
ما را در سایت خرید عینک آفتابی مردانه دنبال می کنید

برچسب : خرید عینک چنل , خرید عینک آفتابی چنل , خرید پستی عینک چنل خرید اینترنی عینک , نویسنده : عینک آفتابی taksabadiha بازدید : 4579 تاريخ : يکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت: 18:49